Bellasblogg

Direktlänk till inlägg 8 november 2011

Läxor ,läxor och mer läxor :(

Av bella jonasson - 8 november 2011 19:02

Tjotjena!!!!

Idag hade jag redovisning i historia med tjejorna.  Sen så har vi två prov i slutet av veckan... Blir väll att öva , öva ,öva          

Idag så fick jag skippa ridningen på grund av att jag hade glömt mina ridskor hos pappa.  Men ialla fall är på mammas dator och har ej så många bilder så ....

Det är en gammal bild !!!

Ses!  

     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bella jonasson - 1 januari 2012 20:28

Varför är ni kvar här och hänger för ?! Jag har en ny blogg www.bellajonasson.devote.se Kolla den istället , kommer inte skriva mer här! Puss♥ ...

Av bella jonasson - 6 december 2011 12:38

Tjabba ! Sitter i skolan med Linnea och nikki ! :D Snart ka vi ha Historia -.-'' Men de är sista lektionen idag ! Och eftersom pappa fyller år idag blir de stan med dem sen. Och på onsdag har vi spanska prov så de blir väl att plugga. Heejjdåå ...

Av bella jonasson - 5 december 2011 20:19


Dag 1: Övade till Spanska provet, Suttit vid data, Webbat med min kompis. Och fotat.   ...

Av bella jonasson - 5 december 2011 19:54


Idag i skolan åkte vi skridskor, ush va dålig jag va i början men sen gick det bättre när Linnea lärde mig lite. Man förväntar sig ju att man iallafall ska kunna åka skridskor när man gått i konståkning , men nej. Hade i alla fall jätte kul med cheyo...

Av bella jonasson - 4 december 2011 10:11

Jahapp , vad ska man göra idag då? Det blir väll att dela ut panda sakerna och sedan fota !      Och imon ska vi åka skridskor med skolan. -.-''  Hejdå !     ...

Presentation


Hallå alla söta!(:
Är en glad tjej född 98 , och de är jag som skriver här i bloggen. Jag kommer skriva om vad jag gör hela dagarna och mitt intresse för fotografering.
Puss!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Fotografering

           

Senaste inläggen

gästbok

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Kategorier

:)

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards